Monday, December 6, 2010

jom berlari dengan BlogLarian !!

BlogLarian yang suka berlari-lari .. =)


Ape kebenda nye BlogLarian ni ? Sana-sini orang duk bising BlogLarian gini BlogLarian gituu ..  Bunyi cam pantas je kan kan kan ? Haaa .. memang pantas pon ! Kepada yang tak tahu lagi sekarang dah ada cara terbaru untuk kita ber'blogwalking' dengan cara yang lebih pantas, mudah, dan yang ponting cik kiahh menjimatkan masa dan tenaga serta bil elektrik ! (ehh..bil lektrik tak kowt..huhu) ..
Sapa yang create benda alah nih ? opcoz orang kiter beb ! orang melayu .. Malaysian ! owhh .. saya bangga jadi Anak Malaysia .. (tetibe semangat patriotik membuak-buak pulax..hehe) .. okelah .. tanak buang masa lebih-lebih ..

Nak tahu lebih lanjut pasal benda alah nih jum skodeng kat SINI .. haa sebelum tuh ada syarat-syarat manja untuk penyertaan ini .. sila klik belog ABG PADIL ye tuk syarat-syarat tuh..

haa nih salah satu syarat manja nye laaa before dapat join BlogLarian neh ... iaitu buat slogan manja2 gituu ..

"Saya suka ber'blogwalking' kerana saya suka membaca so saya akan datang ke blog blogger sekalian untuk membaca entry mereka yang boombastic tuu .. Secara tak langsung saya akan meningalkan jejak saya selain mengeratkan hubungan silaturrahim .."

oke ! cun cukup-cukup je 30 patah perkataan .. pastuh kena tag atlis 3 orang yang tersayang .. hehe .. aku tag 5 insan tersayang  :


selamat join ye kawan-kawan ! =)

15 comments:

BENA said...

cop2!! ni kak zra nk bagi cadangan jek . pe kate ieqa wat komen ni jadi pop up ! lagi senang orang nak komen nanti ! heeee~

ieqa zulaica said...

orait bos ! tengs k.bena bg tunjuk ajar .. hee .. tips dr blogger otai =)

kyra. said...

hehehe. org tersayang??
auwww. xoxo. :)

Fatin Rahmat said...

ieqa, fatin dh join! hehe

ieqa said...

baik cik puan, saya akan mensiapkan entry BlogLarian ini sebentar lagi. heee thanks for the tag! ^^

FareedSairi said...

Assalam, Terima kasih join BlogLarian. Blog anda sudah tersenarai dalam senarai ke 33

selamat ber-BlogLarian

ieqa zulaica said...

kyra : heee .. weewitt !!

fatin : okeaa .. gudgirl !

ieqa : yeahh .. slmt BL plax pasneh .. ;)

fareedsairi : thanx bro ;)

rabiatul said...

salam perkenalan dari atul :)

ieqa zulaica said...

hai atul ! slm perkenalan juga =)

syAzAnA said...

wahh. jmpe di blog larian. dtg sini! yaww!

Ullyana zaidy said...

wewiiitt...
blog larian..heheh :)
truskan berlari ieqa....

ieqa zulaica said...

syazana : ye .. trimas2 .. ;)

k.ully : hohoho .. jom join ieqa lari2 ! kihkihkih

Fariduddin El-Islam said...

salam maal hijrah.nice blog.jemput jd follower sy juga di ridoma.blogspot ya.tq

hafidzah hafidz said...

wow, macam best..tq 4 the info..suka! =)

ieqa zulaica said...

oke =) .. same2 hafidzah ..

Much Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers